Rosa Bandet Insamling!

Jag har bestämt mig för att ha en insamling till Rosa Bandet.
Jag ska genomföra detta genom att skänka pengar ifrån sålda änglar! 
(Men även pengar ifrån mina andra sålda smycken) 
 
Av varje såld ängel skänker jag 10 kronor till Rosa Bandet
och finansiera forskningen och arbetet för förbättringar inom cancerområdet!
 
 
Hjälp till i insamlingen du också genom att köpa en/flera ängel/änglar!
 
 
 
Jag gör denna insamlingen för att en person i min närhet drabbats. Och att se hur mycket cancer kan påverka och förändar en människa. 
Jag tror inte riktigt man kan föreställa sig hur mycket cancer påverkar en själv och nära och kära förens den tyvärr finns där...
Cancer är något som ej bör finnas!
Jag vill göra denna insamlingen för att hjälpa till i forskningen, göra så man kan förhindra eller helt enkelt bota cancern. 
 
Ditt stöd och ditt köp av ängel kan rädda liv!
Hjälp läkare och forskare!
Cancerfondens insamlade medel går till ändamålen forskningsfinansiering samt opinionsbildning och kunskapsspridning. 
http://www.cancerfonden.se/sv/
 
 
 
Änglarna kostar 25kr/st (varav 10 kr går direkt till Rosa Bandet)
Stora änglar kostar 50kr/st (varav 20 kronor går direkt till Rosa Bandet)
Örhängen kostar 50kr/par (varav 20 kronor går direkt till Rosa Bandet)
Örhängen med silverkrokar kostar 70kr/par (varav 25 kronor går direkt till Rosa Bandet)
 
Mejla vid frågor eller intresse av köp, [email protected]
Har mängder av färger båder på kroppen och på huvudet. 
Så det är bara att skriva önskad färg, storlek, hänge eller örhänge.
 
BIDRA DU OCKSÅ!
 







 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0